آهنگ جدید نازنین از احمد سعیدی
نوشته شده توسط : احمد

کافه ترانه تقدیم می‌کند

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احمد سعیدی به نام نازنین

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Ahmad Saeedi – Nazanin  .mp3

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۶۴

Ahmad Saeedi – Nazanin  .mp3

 

متن آهنگ نازنین با صدای احمد سعیدی

دستام تو دست عشقمه دنیارو من دارم
قد خدای آسمون من تورو دوست دارم
با تو خوشبخت ترین
عاشق ِ رو زمینم
قسم به تو که تا ابد
تویی عزیزترینم
با تو خوشبخت ترین
عاشق ِ رو زمینم
امشب تو اوج ِ آسمون
کنار ماه میشینم
نازنینم به تنت
چه قشنگه این لباس
منو تو مال همیم
دنیا مال ما دوتاس
بده دستاتو به من
ماه نقره کوب من
با تو جاودانه میشه
لحظه‌های خوب من

چشم حسودا کور بشه چه انتخابی کردم
امشب یه تیکه ماه شدی دور چشات بگردم
واژه به واژه خط به خط من به تو فکر میکردم
که این ترانه ی قشنگو به تو هدیه کردم

نازنینم به تنت
چه قشنگه این لباس
منو تو مال همیم
دنیا مال ما دوتاس
بده دستاتو به من
ماه نقره کوب من
با تو جاودانه میشه
لحظه‌های خوب من




:: موضوعات مرتبط: ترانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: